Ordainketa gauzatu eta berehala bidaliko dira eskaerak. Bezeroaren Arretarako zebitzutik zure eskaeraren egoera eta gure konfiantzazko garraioaren bidezko bidalketaren berri izango duzu nahi duzun guztietan.
Penintsularako bidalketen kostua eskaeraren zenbatekoaren arabera kalkulatzen da. Europar Batasuneko eta Balear eta Kanariar Uharteetako bezeroek, arazo logistikoak direla eta, beraiek arduratu beharko dira bidalketa, zerga, tasa eta muga-zergez. Horretarako, jarri harremanetan gurekin.
Aurretik azaldutako ezaugarriekin bat egiten ez duten bidalketak garraioa zorretan dela bidaliko da. Nolanahi ere, erositakoa legez ezarritako nahitaezko aseguruarekin babestuko dira, Garraioei buruzko Lege Organikoaren arabera. Eskaerak ordainketa gautu eta jarraian bidaliko dira.
BIDALKETA HELBIDEAK
Erosketa-datuak betetzerakoan, fakturazio-helbidea ez den beste helbide batera bidaltzeko aukera aurreikusten da. Horretarako, nahikoa da erregistratzerako unean datuak betetzerakoan egokitzat jotzen duzun helbidea sartzea eta/edo “helbide hau fakturetarako ere erabili” laukitxoa hautatu. Laukitxo hau lehenetxita markatuta egongo da eta, hautatu ezean, hartzaileari ez zaio faktura iritsiko, soilik erosleari.
Entregatzean gorabeherak ekiditeko (okerreko helbideak, etxean inor ez egotea, etab.), ezinbestekoa da formularioa behar bezala osatzea, derrigorrezkoa izanik telefono zenbakiari dagokion kutxatila betetzea.
ENTREGATZEKO EPEA
Entregatzeko nazionalen epea 3-4 egunekoa da, nahiz eta gehienak 24-48 ordutan eginten diren.
Edozein gorabehera gertatuz gero (atzerapena, garraio-akatsa, etab.), Bezeroaren Arretarako Zerbitzua eroslearekin harremanetan jarriko da horren berri emateko.
Horrela, bezeoak erabaki dezake eskaerarekin jarraitu nahi duen edo ez. Edozein zalantza edo iradokizun egiteko, jarri harremanetan Bezeroaren Arretarako Zerbitzuarekin eta ahalik eta azkarren artatuko zaitugu.